
Zg³oszenie problemu z zasiêgiem
Przeznaczenie pisma:
Je¿eli masz ca³y czas problemy z zasiêgiem sieci Orange, masz przerywane po³±czenia, problemy z nawi±zaniem ponownego po³±czenia - skorzystaj z pisma Zg³oszenie problemu z zasiêgiem.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, które mo¿na od razu wydrukowaæ i wype³niæ rêcznie. Istnieje mo¿liwo¶æ edycji (wype³nienia) pisma na w³asne potrzeby za pomoc± aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce z³o¿enia pisma:
Pismo mo¿na z³o¿yæ osobi¶cie w Punkcie Obs³ugi Klienta, wys³aæ na adres wskazany w pi¶mie lub faksem.
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o.
S³owa kluczowe:
reklamacja Orange,pismo z reklamacj± Orange,problem z zasiêgiem Orange,zasiêg Orange,Orange gsm,reklamacja do Orange,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
![]() |
Wniosek o przes³anie rachunku szczegó³owego - bilinguRachunek, który otrzyma³e¶ od operatora przerós³ najgorsze sny? Mo¿esz zawsze poprosiæ o rachunek szczegó³owy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy z³o¿yæ pismo... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
nju Mobile - Wypowiedzenie umowy o ¶wiadczenie us³ugi nju z rachunkiemnju Mobile - Wypowiedzenie umowy o ¶wiadczenie us³ugi nju z rachunkiem przeznaczony jest dla abonentów wirtualnej sieci nju Mobile, której w³a¶cicielem jest Orange Polska S.A. i... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieni³y siê dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - nale¿y poinformowaæ o tym operatora. Do tego celu s³u¿y dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy na abonament - przej¶cie na kartê - Klient BiznesowyJe¿eli koñczy Ci siê umowa na abonament w sieci Orange , jeste¶ klientem biznesowym i nie chcesz przed³u¿aæ umowy a chcesz zachowaæ numer - masz mo¿liwo¶æ przej¶cia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy - Klient IndywidualnyW przypadku gdy koñczy siê umowa z operatorem a nie chcemy ju¿ jej przed³u¿aæ to nale¿y z³o¿yæ pisemne o¶wiadczenie woli o rezygnacji z us³ug sieci Orange. Nale¿y pamiêtaæ, ¿e okres... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy Business Everywhere - Klient BiznesowyW przypadku gdy koñczy siê umowa o ¶wiadczenie us³ugi bezprzewodowego dostêpu do internetu w sieci Orange - Business Everywhere i nie chcemy jej przed³u¿yæ nale¿y z³o¿yæ pisemne... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysoko¶æ rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzyma³e¶ rachunek za telefon i jest wy¿szy od przewidywanego - mo¿e to byæ spowodowane doliczeniem pewnych us³ug czy te¿ pakietów, których nie zamawia³e¶. W takiej sytuacji z³ó¿ w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadp³aty na konto bankoweWniosek o zwrot nadp³aty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiêbiorstw, które posiadaj± nadp³atê za us³ugi telekomunikacyjne u operatora Orange i chc±... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiêbiorstwa Energetyczne
- Przedsiêbiorstwa Gazownicze
- Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiêbiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spó³dzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- wiêcej kategorii