
Przebudowa linii dla usługi DSL TP - Klient Biznesowy
Przeznaczenie pisma:
Kiedy w firmie korzystasz z usługi dostępu do internetu Orange Polska, dawniej Telekomunikacji Polskiej - DSL TP, a do tego świadczenie usługi uległo gwałtownemu pogorszeniu - zgłoś problem na Błękitną Linię. Kiedy zgłoszenie nic nie pomoże - nie pozostaje nic innego jak złożyć pismo przebudowa linii dla usługi DSL TP
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Po wypełnieniu i podpisaniu pisma należy je złożyć w Salonie Orange. Istnieje możliwość wysłania pisma listownie lub za pomocą faksu.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
przebudowa linii tp,przebudowa linii telefonicznej,poprawa parametrów technicznych,wniosek o przebudowę linii,zmiana parametrów linii,poprawa działania dsl,padnięta dsl,dsl,słaby dsl,orange,dsl orange,orange dsl
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
![]() |
Rozwiązanie umowy o ISDNWzór wniosku o rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych - ISDN (linia cyfrowa). Proszę pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni że skutkiem na ostatni dzień okresu... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient biznesowyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla firm, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z Orange... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeniesienie umowy o Neostradę na nowego abonenta po śmierci poprzedniegoPrzeniesienie umowy o Neostradę na nowego abonenta po śmierci poprzedniego przeznaczony jest dla krewnych lub spadkobierców osoby zmarłej i chcą przenieść na siebie umowę o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o telefon stacjonarny PSTN z zachowaniem Neostrady dla firmKiedy chcesz zrezygnować z telefonu stacjonarnego w swojej firmie - PSTN a na linii dodatkowo korzystasz z usługi Neostrady - musisz złożyć Wypowiedzenie umowy o telefon stacjonarny... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Telekomunikacja... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie usługi Telefon HD z zakończeniem umowyKiedy kończy Ci się umowa o świadczenie usługi Telefon HD- Internet + Telefon VoIP świadczona przez operatora Orange Polska S.A - dawniej Telekomunikacja Polska S.A. i nie chcesz jej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi Neostrada TP - Klient IndywidualnyReklamacja na działanie usługi Neostrada TP przeznaczona jest dla indywidualnych klientów Orange Polska - dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę regulaminuKiedy Twój operator - w tym przypadku Orange Polska - podnosi ceny na usługi stacjonarne - telefon, internet - w trakcie trwania umowy - możesz nie akceptować nowej propozycji. Wystarczy... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy o telefonRozwiązanie umowy o telefon przeznaczone jest dla klientów indywidualnych, którzy korzystają do tej pory ze standardowej linii analogowej - PSTN (telefon stacjonarny) w sieci... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii